torstai 12. helmikuuta 2009

Sähköpostia Jyrki Kataiselta

Lähetin tosiaan viime viikolla jäsenhakemuksen. Tänään tuli vastaus ja minut toivoteltiin tervetulleeksi. Jäsennumero tulee myöhemmin postin mukana. Sen jälkeen pääsen toimimaan meidän kaikkien yhteiseksi hyväksi.
Kiitos paljon kommenteista, joita on tullut peräti kaksi :). Anonyymi kyseli, että miksi juuri Kokoomus? Yritänpä vastata sinulle.
Isäni nukkui pois vuonna 1996. Ja isäni oli kuulunut nuoruudessaan Vasemmistoliittoon. Ennen hänen pois menoaan juttelimme näistä puolueasioista. Isäni totesi, että juuri Kokoomus on tehnyt paljon hyvää hänen asioihinsa. Esimerkiksi pankkiasiat, vanhempani siirsivät kokonaan Kansallis Osake Pankkiin (nyk. Nordea) ja tuo pankki tunnettiin ihmisten keskuudessa oikeistopankiksi. Sieltä vanhempani saivat lopulta rahoituksen omaan asuntoon. Paljon oli muitakin asioita, missä Kokoomuspuolue tuki vanhempieni asioita.
Itse olen koko ikäni ollut kalleellaan oikealle päin, mutta tulen kyllä toimeen ihan kaikkien kanssa.
Olen toiminut paljon vapaaehtoistöissä, olen kuulunut asukasyhdistyksiin, perustanut lehtityöryhmän asukasyhdistyksille. Jopa olin alulle panija Joensuun hyppyrimäessä ja mieheni rakensi sen talkoovoimin Rantakylään. Kuitenkin mäki piti myöhemmin purkaa ilkivallantakia.
Vapaa-aikana olen luottonaisen maineessa. Moni tulee kertomaan minulle ongelmista ja yritän heitä neuvoa ja auttaa kykyni mukaan. Viimeksi tänään, eräs työtoverini kertoi luottamuksellisesti yrittäjyyden vaikeuksista. Hän käy silloin tällöin palkkatyössä, mutta pyörittää yritystään perheensä voimin muut ajat. No, ihan mielelläni minä kuuntelen ja autankin, missä voin, mutta haluan myös vaikuttaa asioihin. Jospa tästä nyt kanavat aukeaa edes vähän.
Olen myös ihaillut Kokoomuksen sivistystä ja suvaitsevuutta sekä lähimmäisen rakkautta. Nuo arvot minä tunnustan myös itselläni olevan.
Ihan joka päivä en tänne kirjoita, mutta ainakin viikoittain ja epäkohdista saa kommenteissa puhua. Vastailen kykyni mukaan ja otan selvää asioista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti